Obstacle Course

These pictures might not be flattering in any way, but I don’t care. ‘Cause they show, that hard work will pay off and I’m pretty proud of what I’ve accomplished so far. I never thought I will be able to climb one of these walls, or flip some freaking tires….. But I did, and I will keep going. This was so much fun, and worth all the bruises that might come with it 🙂 

Diese Fotos mögen jetzt nicht wirklich schmeichelhaft sind, aber das stört mich nicht. Sie zeigen nämlich, das hartes Training sich auszahlt und ich bin ziemlich stolz darauf, was ich bisher erreicht habe (ich bin ja schliesslich auch nicht mehr die Jüngste). Ich hätte nie gedacht, das ich jemals in der Lage sein würde, eine dieser Wände hochzukraxeln, oder diese Treckerreifen durch die Gegend zu heben….. Aber genau das hab ich getan, und ich werde weiter machen. Es hat soviel Spass gemacht, diesen Parcours zu durchlaufen, es war auf jedenfall all die Blauen Flecke wert 🙂

Advertisements

2 thoughts on “Obstacle Course

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s