new BBQ

A couple weeks ago Hubby’s BBQ went up into flames so therefore it was time for a new one. Hubby decided on that beauty, see picture below. On Saturday we used it for the first time – as you can see, we had way too much food and tonights dinner was obviously leftover from Saturday.

Vor ein paar Wochen ging unser Grill in Flammen auf und somit war es Zeit für einen neuen. Der Ehemann hat sich für den unten auf dem Foto entschieden. Am Samstag war uns nun Zeit, das Gute Stück einzuweihen. Wir Ihr sehen könnt hatten wir viel zu viel und assen auch heute noch die Reste.

 

Advertisements

3 thoughts on “new BBQ

  1. Wow was für ein schöner Grill . Wenn der von meinem Mann gesehen wird , wird er neidisch .lg.Anja

  2. Ihr habt es wirklich sehr schön und gemütlich und
    dann noch der tolle neue Grill….suuuper :o)))
    Liebe Grüße aus RD,
    Uschi

  3. Oh, das sieht toll aus… da lade ich mich irgendwann mal selbst zu ein LOL (wir müssen auch unbedingt einen Grill anschaffen!)

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

w

Connecting to %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.