Surprise for the hubby – wine tasting

Today I surprised the hubby with some wine tasting at a nearby Ranch. While I liked the wine (at least three out of the four) hubby switched to a flight of beer sample, after a sipp at each wine. 

Heute uebrraschte ich den Ehemann mit einem Ausflug zum Wein Testen auf einer nahegelegenen Ranch. Waehrend mir die Weine recht gut geschmeckt haben (jedenfalls drei, der vier angebotenen), wechselte Hubby, nachdem er an jedem Wein einmal genippt hatte, zu den Bierproben.

We just enjoyed our time there: I brought some snacks, we  played “Cornwhole” and watched the other guests. We also wandered around the ranch and discovered a few “wild” animals – also, we rather would have loved seeing them in their natural habitat, it was kinda cool and an unexpected surprise.

Wir genossen einfach die Zeit dort: ich hatte ein paar Snacks mitgenommen, wir spielten “Cornwhole” und beobachteten die anderen Gäste. Nach dem Testen spazierten wir noch ein wenig über die toll angelegte Ranch und entdeckten ein paar “wilde” Tiere – auch wenn wir diese natürlich lieber in ihrem natürlichen Lebensraum gesehen hätten, es war schon irgendwie cool und eine unerwartete Überraschung.

After leaving the ranch, we drove through a neighborhood we had never been to. It was pretty much out in the country and wild turkeys crossed our path – lol. Watch out, Thanksgiving is around the corner.

Nachdem wir die Ranch verlassen hatten, fuhren wir noch durch eine nahegelegende Nachbarschaft, die wir noch nicht kannten. So nah an Irvine und doch so ländlich –  sogar wilde Turkeys überquerten die Strasse vor uns – lach. Seit vorsichtig, Thanksgiving ist bald.

What a great afternoon / early evening.

Was für ein tolle Nachmittag / früher Abend.

Advertisements

2 thoughts on “Surprise for the hubby – wine tasting

  1. Super tolle Ranch, würde mich da gerne auch mal
    umsehen. Die Whiskey Sorte von meinem Töchterchen,
    sie wäre bstimmt begeistert.
    Habt Ihr Euch für Thanksgiving eingedeckt “hihi”!!!
    Liebe Grüße aus RD,
    Uschi

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s