Brille im Klo….. :)

Did something really really embarrassing and weird ever happen to yo before? To make a very long story short, and leave all the strangely circumstances out, here is what happened to me tonight:

Ist Euch schon mal was wirklich peinliches und gleichzeitig merkwürdiges passiert? Um es kurz zu machen, und ich lass mal all die merkwürdigen Gegebenheiten aus, die schlussendlich zu dem Moment geführt haben… hier ist meine Story:

Tonight I flushed my glasses! For realz – everything happened in a blink of an eye but the end result is always the same – my glasses went down the toilet……

Heute Abend habe ich meine Brille im Klo runtergespült – alles geschah in einer Millisekunde und das Endergebnis ist immer das selbe – meine Brille wurde im Klo runtergespült…..

Thank God for a handyman in the house. Hubby was able to analyze the glasses and in a pretty difficult and complex mission to save them. 

Gott sei Dank habe ich einen guten Handwerker im Haus. Dem beste Ehemann war es möglich, die Brille zu lokalisieren und in einer etwas komplizierten und aufwendigen Aktion auch zu retten.

I personally didn’t know if I should laugh or cry and therefore I did both at ones….. What a scare on a Thursday evening?! 

Ich für meinen Teil hab’ nicht gewusst ob ich lachen oder weinen soll. Deshalb hab’ ich doch gleich mal beides auf einmal getan…… Was für ein Schrecken in der Abendstunde?!

IMG_9093 IMG_9094 IMG_9098

Advertisements

1 thought on “Brille im Klo….. :)

  1. Ach ne, was für ein Aufwand, aber
    zum Glück konnte Dein Mann das
    gute Stück retten.
    Liebe Grüße aus RD
    Uschi

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.