Ups, we did it again….

This slideshow requires JavaScript.

This time Shanna and I went for a little sunset hike. The air was so clear and nice and we were able to enjoy an amazing sunset. I just love the outdoors and can’t get enough of SoCal’s beauty. 

Dieses Mal sind Hanna und den Top of the World Hike nach einem langen Arbeitstag gewandert. Die Luft war so schön klar und wir konnten einen wundervollen Sonnenuntergang geniessen. Ich liebe es einfach, draussen zu sein und kann nicht von genug von der Schönheit Sued Kaliforniens bekommen.

Advertisements

3 thoughts on “Ups, we did it again….

  1. gaaaaanz toll ❤ ich will das auch ! nur dieses schwarze, fette Vieh… das muss ich mir noch gut überlegen… o_o

  2. Das schwarze, fette Ding…nein danke,
    aber die Landschaft…einfach nur
    wunderschön !!!
    Liebe Grüße aus RD,
    Uschi

  3. Das schwarze fette Vieh hat uns auch geschockt 🙂 Hubby hatte ja schon mal eine Riesenspinne gesehen, aber mir war bisher noch keine Tarantel über den Weg gelaufen (und das in über 8 Jahren!) – und ich kann darauf auch wirklich verzichten 🙂

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.