A day with hubby and the dogs

Lucky me I was able to join hubby on a few dog walks ’cause I just love to spend time with him and watch how he’s “whispering” to the dogs….. I still haven’t  figured out what it is that makes him being able to communicate with the doggies the way he does….but it still amazes me!

Gluecklicherweise war ich mal wieder in der Lage, den besten Ehemann der Welt auf einigen seiner Dog-Walks zu begleiten. Ich liebe es Zeit mit ihm zu verbringen und zu sehen, wie er mit den Hunden kommuniziert. Ich habe noch immer nicht herausgefunden, was es ist oder wie er es macht …. aber die Art und Weise, wie er mit den Hunden umgeht und wie sie ihn als ihren “Fuehrer” anerkennen erstaunt mich immer wieder aufs Neue.

 

3 thoughts on “A day with hubby and the dogs

  1. Schöne Bilder von der Landschaft und dem
    “Rudelführer” mit seinen Hunden.
    Ja, wie macht er das bloß…. ???
    Denke mal Naturtalent und viel Einfühlvermögen !!!
    Liebe Grüße aus RD,
    Uschi

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.