Welcome Fall

This slideshow requires JavaScript.

Fall has arrived in Southern California. We had a bit of rain and the temperatures gave us some chills for a couple of days but the sun is already back – in fact the weather forecast says we’ll have an average temperature of 72 degrees next week!

Auch hier in Sued Kalifornien ist der Herbst eingetroffen. Wir hatten schon ein wenig Regen und auch die Temperaturen haben uns an ein paar Tagen Gaensehaut verpasst aber die Sonne ist schon wieder da –  wir erwarten, laut Wettervorhersage, eine Durchschnittstemperatur von 22 Grad fuer die kommende Woche!

Advertisements

2 thoughts on “Welcome Fall

  1. Wunderschöne Herbst-Fotos.
    5° und Sonne, so läßt es sich bei uns aushalten.
    Du hättest bestimmt schon Frostbeulen :o))))
    Liebe Grüße aus RD,
    Uschi

  2. Auch hier bei dir im Blog herrliche Fotos. Ich mache eben eine Herbsttour. “Komme ” gerade von einem anderen Blog in Vancouver wo ähnliche Fotos zu sehen waren. Deine Temperaturen werden wir auch noch bekommen. Aber mit einem Minus davor. Ich würde gern mit dir tauschen 🙂 LG sendet dir die Petra

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.